סמלי סדרת "המקום הבטוח" – THE SAFE PLACE

סדרת "המקום הבטוח" מונה 15 סמלים המאפשרים ליצור השלמה בזיכרונות העבר,
מאפשרים למביט עליהם להפעיל את רטט האהבה ללא תנאי עם עצמו, עם היקרים לו ובתוך מפגשים עם האחר.
סדרת "המקום הבטוח" תניע אתכם מתקיעות ותאפשר גדילה ותנועה חדשה.
תאפשר לפתוח את הלב ולחוש אהבה עצמית וזיהוי הרצון הפנימי של הנשמה.

סמלי סדרת "המקום הבטוח" – "THE SAFE PLACE"

סמל "המקום הבטוח"  The Safe Place – "המקום הבטוח" -מאפשר את האיחוד המקודש עם כל ביטויו של האור בכל מרחבי ההוויה. זיכרון רטט סמל "המקום הבטוח" מאחד את כל החלקים לאחד ומאפשר לאדם לחבור עם "נשמת כל חי" מתוך נוכחות ערה והרמונית. קרא עוד…
סמל "ההשתנות"   The Transformation  – הדהוד סמל זה מאפשר שחרור מטראומה הנגרמת כתוצאה מבהלה, פחד, הלם. ומאפשר חילוף החומרים בגוף לנוע באופן הרמוני וטבעי ומתוך כך מרפא עצירויות וקשיים בהתרוקנות. קרא עוד…

סמל "הרחם"– The Womb – הדהוד סמל זה מאפשר לתנועה של גמישות ורוך להדהד. מאפשר שחרור מכאבי גב ומחזק את הקשר עם בטחון עצמי והנכחת האמת של האדם מול האחר.
קרא עוד…

סמל "האינטימיות" – The Intimacy – הדהוד סמל זה מאפשר לשקט להתבטא במרחבי המציאות. לבהירות חדשה להתגלות מתוך היכולת להיות בהשהיה שקטה וללא מאמץ. סמל זה מאפשר למרחב האינטימי שלכם לפעול מתוך הקשבה והרמוניה. מרפא חולי בגרון, בקול, ומאפשר ביטוי חופשי ואותנטי.
קרא עוד…

סמל "החמלה" – The Compassion – הדהוד סמל זה מאפשר שחרור מביקורת, אשמה, ספק, שיפוטיות, ומדואליות. מאפשר לחמלה להדהד בתאים וליכולת לראות את המציאות דרך מרחב גבוה ומואר.
מרפא נוקשות בצוואר, בעיות בעיניים, קשיי שינה והרדמות ומאזן את הורמון הגדילה.
קרא עוד…

סמל "הילד שבי" – The Inner child – הדהוד סמל זה מאפשר קבלת החלטות בדיוק ובסנכרון לזמן הזה. משחרר שכחה ומחזקת את הקשר בין האדם לבין שורש נשמתו ומתוך כך את ההקשבה לקריאת לבו וחלומותיו האינדיבידואלים. מאפשר בהירות במצבים של ערפל וחוסר יכולת לראות את הדרך.
קרא עוד…

סמל "מערכות יחסים" – The Relationships הדהוד סמל זה משחרר בלבול וחוסר ודאות. מאפשר מיקוד ודיוק ויציאה ממצבי תקיעות במרחבים שונים. מאפשר לראות את האמת בעיניים פקוחות לרווחה. מאיר את האמת במצבים בהם אנחנו אוחזים באשליה.
קרא עוד…

סמל "נפרדות" – The Separation הדהוד סמל זה מאפשר לתנועה הגשמית של האדם לנוע ביחד עם חלומו. מרפא כאבים וחולי בגפיים התחתונות (רגליים, מפרקים וכפות רגליים) יוצר תנועה ושחרור מאנשים וסיטואציות שאינם מאפשרים תנועה וחופשית.
קרא עוד…

סמל "הגוף" – The body הדהוד סמל זה מאפשר לנשמה להיות במרכז. משחרר פחד במה. פחד מחשיפה. מרפא מערכת יחסים שאינה אהבה בין האדם לגופו. מאפשר לאדם להביע את האמת שלו בקבוצה באופן הרמוני וללא התנגדות. מאפשר לחוות את תנועת החיים באופן אותנטי וללא ספקות.
קרא עוד…

סמל "הגשמה" – The Fulfillment הדהוד סמל זה מאפשר למרחב של הצלחה להניע את חייכם במרחבי ההגשמה הגשמית שלכם (קריירה, ייעוד, הגשמה של חלום ועוד…) מאפשר לשחרר כל זיכרון של חוסר הצלחה וכישלון ומתוך כך מניע את חלומכם להתגשם.
קרא עוד…

סמל "הזנה" – The Nourishment הדהוד סמל זה פותח בפניכם את מרחב השפע ומתוך כך משחרר כל זיכרון של דלות, חסר, פחד שייגמר, תודעת "אין". מאפשר לתאים שלכם ללמוד את מהות הקבלה ומתוך כך מאפשר לכם לקבל מהיקום ומאנשים הכרה והזנה חומרית… רגשית… ורוחנית.
מרפא אלרגיות, בעיות בעור, מזון, וחוסר ויסות תחושתי. ובעיות באוזניים.  קרא עוד…

סמל "הלב" –  The Heart הדהוד סמל זה מאפשר ללבכם להתרחב. מרפא כל כאב שנגע בלבכם ויצר שם סדק / שבר / זיכרון של פחד וחוסר אמון באהבה. מאפשר לחיות את החיים מתוך חיבור לרגע הזה ולהווה ולהכיר במתנה שאתם.
קרא עוד…

סמל "העתיד" – The Future הדהוד סמל זה מאפשר לתודעה שלכם להבין את תכלית קיומכם לנוע בתנועת החיים בהתמסרות מלאה למה שהיקום מביא אליכם מתוך סנכרון ודיוק וללבכם הפתוח להכיר עוד מרחבי אהבה ואור בכדור הזה שבו אתם נעים. מרפא קשיי נשימה ובעיות בסינוסים.
קרא עוד…

סמל "האחדות" –  The Unity הדהוד סמל זה מאפשר לאחד בין הפנים והחוץ. לסנכרן בין השינוי הרגשי והמנטלי שלכם לבין הביטוי שלו בחוץ. מאפשר לחוץ, למציאות, לסביבה לקבל את השינוי החל בכם. סמל האחדות מאפשר ביטוי הרמוני של הלב בקול. פיו וליבו שווים….
קרא עוד…

סמל "מי אני?" – ?The  Who am I  הדהוד סמל זה מאפשר להשתחרר מאחיזה בדמויות אותן אנו מגלמים. מאפשר שחרור ממרחב המחשבות ומתוך כך מאפשר מרחק ומבט על התודעה כצופים. מעיר את הווית ה"עד" בתוכנו ומאפשר לגלות את מהותנו האמתית והלא משתנה.

דרך הדהוד הסמלים:

הפעלת הסמלים הנקראת "הדהוד" מתאפשרת באמצעות מבט ממוקד על הסמל תוך שילוב נשימה רכה ושקטה.
כל מבט על הסמל ביחד עם הנשימה יניע את הרטט בגופכם ויצור תנועת התעוררות בגופי האור שלכם.
תנועת גופי האור תשחרר כל זיכרון של כאב, כעס, עלבון, אכזבה, פחד ועוד רגשות כבדים שנעים אתכם. ובכך תתאפשר לכם בריאה של מציאות חדשה מתוך בחירה חופשית.
הנכחת סמלים במרחבים שונים (חדר שינה, משרד, חדר ילדים, קליניקה וכדומה) יוצרת תנועה של הרטט והפעלתו במרחב באופן לא מודע ומתוך כך הנוכחים במרחב יקבלו את הרטט והתחושות המתאפשרות דרכו.